måndag 15 februari 2010

All vår början bliver svår

När en tekniskt ointresserad person som gärna skriver vill börja blogga visar sig vissa ting svårare än han trodde. Som att lägga upp bilder och presentationstexter till exempel. Men skriva kan jag - och nu börjar jag med att låta dig som till äventyrs hittar mig sväva i okunnighet om vad jag menar med Apokatastasis. En uppslagsboksliknande förklaring kommer med tiden. Tills dess kan du väl gissa vad jag menar. Redan nu vill jag dessutom tala om att det band jag spelar med kommer att uppträda på Folkets hus i Åkers styckebruk den 27 mars. Vi inleder en kväll där också minst ett band till kommer att äntra scenen. Det är gratis inträde och utöver mina egna låtar kommer vi att spela material av bland annat Dylan och Beatles. Så småningom kanske några av mina låtar hamnar här, även om jag trivs bäst live, i direkt möte med publiken.
Märker att min frustration över ingångssvårigheterna med det tekniska blåste bort allt vettigt jag hade att säga och ber att få återkomma snarast möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar