söndag 16 november 2014

Den glada spänningen

Har inte haft tid att blogga på länge, och har det egentligen inte nu heller. En anledning är måndagen som kommer imorgon - min nya roman "Tidens stygn" kommer ut och releasen sker på Ösmo bibliotek kl 19.00. Givetvis hoppas jag på mycket folk. Och lika givet hoppas jag att de som läser min bok kommer att tycka om den. Men spänningen känns just nu lite väl mycket i magtrakten. Tänk om det blir platt fall, eller om den stora tystnaden kommer från alla dem som läst den, och... Ja - man kan få stora skälvan för mindre. Och på torsdag i veckan fortsätter jag till Åkers styckebruk och dess bibliotek. Där är spänningen av ett annat slag. Då är premiären avklarad, men det är i Åkers styckebruk hela romanen utspelar sig! Får nog bara konstatera att den här spänningen är mest glad ändå. Inte var det mycket till blogginlägg, men jag är faktiskt väldigt nöjd med boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar